لباس استوک تاناکورا عمده از زاهدان مهاباد

عدل لباس استوک

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که لباس استوک از کجا تهیه میشوند.البته در مقاله های قبلی به طور مفصل توضیح دادیم که لوازم استوک چطور در کشور دیگه جمع آوری و بسته بندی می شوند.بسته لباس استوک را اصطلاحا “عدل” میگویند.این عدل های استوک از سمت زاهدان و مهاباد وارد کشور میشوند. لباس دست دوم ای که از سمت زاهدان وارد میشوند را معمولا استوک نام میزارند و لباس دست دوم که از سمت مهاباد وارد میشود را تاناکورا.البته همه این ها اصطلاحی هست که بین مردم جا افتاده است.داخل این عدل ها هم جنس نو و سالم پیدا میشود ، هم جنس کهنه و هم پول و ساعت و سکه و….

این عدل های لباس به شدت با دستگاه پرس میشوند تا لباس ها حجم کمی بگیرند.حمل و نقل سختی دارند ولی تعداد بالا لباس دارند.شما میتونید وقتی یک عدل بزرگ لباس در زاهدان یا مهاباد باز کردند ، جنس درجه یک رو سریع از عدل شکار کنید و تا اخر عمرتون از کیفیت اش لذت ببرید.

لوازم کوهنوردی استوک در تهران

این لوازم استوک به سختی به تهران می رسد .البته جدیدا لوازم استوک در تهران زیاد شده و مغازه های بزرگی ،لوازم استوک کوه در تهران میفروشند برای مثال در خیابان های اذرباییجان، گمرک ، مولوی استوک فروشی زیاد است.فقط باید سروقت برسید تا جنس های عالی گیر شما بیاد.حتمی بعد خرید اجناس را بشورید.

لوازم کوهنوردی استوک در زاهدان و مهاباد

لوازم کوهنوردی استوک در زاهدان و مهاباد به وفور پیدا می شود.متاسفانه هر روز قیمت این جنس ها بیشتر می شود.در هنگام خرید به سالم بودن تجهیزات استوک حتمی دقت کنید چون اگر مسافر باشید ،دیگه نمتونید برگردونید و تعویض کنید.با خرید زیاد ،تخفیف بگیرید.البته چندسالی هست که نیاز نیست این همه راه به شهر زاهدان و مهاباد برید.خیلی از پیج ها این لوازم را میفروشند.ولی از پیج معتبر خرید کنید که خدایی نکرده پولتون رو از دست ندید.حتمی برای پیدا کردن پیج معتبر از دوستانتان راهنمایی بگیرید. پیج ما هم حدود 3 سال که از سراسر ایران بزرگ مشتری دارد و ما هر روز رسید پستی بسته های ارسالی و پیام مشتری هامون بعد از خرید را در پیج قرار می دهیم.

**برای اطلاعات بیشتر و سفارش کالا همراه پیج اینستاگرام ما به آدرس iranstock.ir باشید.
**شماره تماس : 09150575797

مقاله کفش کوهنوردی استوک و کتونی استوک را در پایین بخوانید :☺♥

کفش کوهنوردی استوک و کتونی استوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *